Friday 25 April 2014

ASSALAMUALAIKUM.....

Rindunya nk tulis blog ni... rasenye dah dekat setahun x tulis post baru... tapi terus terang la ek... kite mmg x rajin sangat nk menulis ni... sepanjang tahun lepas.., terasa rajin la sesangat nak wat kuih n kek ni... selalunya memang rajin untuk masak makan sarapan n makan malam je... hehe.. dah la duk ngan mertua..kite malas2 plak ek... ( ape la yg mak mertua kite pk ek)
 1stly masa cuti ari tu terasa nk wat kek coklat... jeng,jeng,jeng, jadi!
mula2 tu seram jga nk wat. tp tu la aku ni (eh!aku plak.tp ok kn) suka wat kek2 yang kukus2 je. sebab ape? sebabnya aku takt kek akak hangus. BAK kata JAWANYA GOSONG!TAU X?
setakat ni kek yang aku dah wat ade la 4 jenis
1. kek coklat
2. kek lapis asam
3. kek gula hangus(ade orang panggil kek sarang semut)
4. kek lumut

 nanti la aku update resepinya... rasa ngantuk plak...
\BYE! SAYONARA!  ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment